ការអភិវឌ្ឍខ្សែច្រវ៉ាក់តម្លៃកសិផលក្នុងស្រុក នៅតែដើរតួសំខាន់ដើម្បីជំរុញការនាំចេញ ហើយនៅក្នុងឆ្នាំខាងមុខនេះ អគ្គនាយកដ្ឋានពាណិជ្ជកម្មក្នុងប្រទេស តាមរយៈគម្រោង AIMS បានត្រៀមសកម្មភាព ដើម្បីបន្តពង្រឹងខ្សែច្រវ៉ាក់តម្លៃកសិផលថែមទៀត ដើម្បីលើកកម្ពស់ជីវភាពប្រជាកសិកខ្មែរ

ថ្ងៃទី២៥ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៩ ម៉ោង ០៣:៤៧ នាទី រសៀល

👁 0

Thumbnail (ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម)

ការអភិវឌ្ឍខ្សែច្រវ៉ាក់តម្លៃកសិផលក្នុងស្រុក នៅតែដើរតួនាទីសំខាន់ ដើម្បីជំរុញការនាំចេញ។ ហើយនៅក្នុងឆ្នាំខាងមុខនេះ អគ្គនាយកដ្ឋានពាណិជ្ជកម្មក្នុងប្រទេស តាមរយៈគម្រោងជំរុញទីផ្សារសម្រាប់កសិកម្មខ្នាតតូច ហៅកាត់ថា (AIMS) បានត្រៀមសកម្មភាព ដើម្បីបន្តពង្រឹងខ្សែច្រវ៉ាក់តម្លៃកសិផលថែមទៀត ដើម្បីលើកកម្ពស់ជីវភាពប្រជាកសិករខ្មែរ។

សូមអញ្ជើញទស្សនាវីដេអូ ឯកឧត្តម ចាន់ សុខទី អគ្គនាយក នៃអគ្គនាយកដ្ឋានពាណិជ្ជកម្មក្នុងប្រទេស ស្តីពីសមិទ្ធផលការងារឆ្នាំ២០១៩ ដូចតទៅ។

 

សូមចុច Link នេះដើម្បីទស្សនាវីដេអូតាម Facebook ...

សូមចុច Link នេះដើម្បីទស្សនាវីដេអូ តាម Youtube ...

[ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម]
ព័ត៌មានថ្មីៗ