មន្រ្តី​ជាន់​ខ្ពស់ក្រសួង​ពាណិជ្ជកម្ម​​ ចូល​រួមបើក​សិក្ខា​សាលា​ដ៏​មាន​សារៈ​សំខាន់ ក្នុង​ការ​​ជំរុញ​ទីផ្សារ​ជូន​​សហគ្រាស​ធុន​តូច​ និង​មធ្យម​កម្រិត​មីក្រូ​នៅ​កម្ពុជា

ថ្ងៃទី២៩ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០ ម៉ោង ០៧:០៦ នាទី យប់

👁 0

Thumbnail (ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម)

(រាជ​ធានី​ភ្នំពេញ)៖ ឯកឧត្តម​ ប៊ុន ចន្ធី  អនុ​រដ្ឋ​លេខាធិការ តំណាង​របស់​ឯកឧត្តម ប៉ាន  សូរស័ក្តិ  រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម បាន​អញ្ជើញ​ចូល​រួមបើក​សិក្ខាសាលា​ស្តីពី​​អត្ថ​​ប្រយោជន៍​​​ពី​​​ខ្សែ​សង្វាក់​តម្លៃ​​តាម​រយៈ​ការភ្ជាប់​​ទំនាក់​​​ទំនង​​រវាង​​សហគ្រាស​ធុន​តូច​និង​មធ្យម​កម្រិត​មី​ក្រូ (Benefiting from Value Chains through MSME Linkages)​ដោយសិក្ខាសាលានេះ​​សហ​​ការ​រៀបចំឡើង​រវាង​​ក្រសួង​ពាណិជ្ជកម្ម​និង​មជ្ឈមណ្ឌល​អាស៊ាន​-ជប៉ុន​ក្នុង​​គោល​បំណង​ជួយរួម​ចំណែក គាំទ្រកម្មវិធីពង្រីកពង្រឹងធនធានមនុស្ស ដែលជាយន្តការ​​បម្រើដល់​យុទ្ធសាស្ត្រជំរុញ​ការនាំចេញរបស់អាស៊ានជាពិសេសសម្រាប់កម្ពុជាដោយ​ផ្តោត​​សំខាន់​ផ្តល់​នូវចំណេះ​ដឹង​​ និង​ពង្រឹង​សមត្ថ​ភាព​​ជូន​​​សហគ្រាស​ធុន​តូចនិង​មធ្យមកម្រិត​មី​ក្រូ​​នៅ​កម្ពុជា​ពីរ​បៀប​​ត្រៀម​រៀប​ចំ​​ខ្សែ​សង្វាក់តម្លៃ​​របស់​ខ្លួន​ឱ្យ​ស្របតាម​​​ស្តង់​​ដារ​​ក្រុមហ៊ុន​ជប៉ុនក៏​ដូច​ជា​ក្រុម​ហ៊ុន​ដែ​លមាន​កម្រិត​ស្តង់​ដាររបស់​​ប្រទេស​​អភិវឌ្ឍន៍​មួយ​ចំនួន​ទៀត​​​នៅ​លើ​ពិភព​លោក​​។

នាថ្ងៃទី២៩ ខែមករា​​ ឆ្នាំ២០២០ នៅសណ្ឋាគារសុខាភ្នំពេញឯក​ឧត្តមអនុ​រដ្ឋ​លេខា​ធិកា​រ​ បានឡើង​ថ្លែង​សុន្ទរកថា​បើកសិក្ខាសាលាដោយមានសេចក្តីរីករាយនិងស្វាគមន៍យ៉ាងកក់ក្តៅបំផុតជូនចំពោះ ឯក​ឧត្តម Masatake Fujita អគ្គលេខាធិការ នៃមជ្ឈមណ្ឌលអាស៊ាន-ជប៉ុន​ ព្រមទាំង សមាជិកនៃ​ប្រតិភូទាំងអស់ដែលបានសហការជាមួយក្រសួងពាណិជ្ជកម្មបានរៀបចំសិក្ខាសាលានេះឡើង​​ ដោយមានការចូលរួមពីវាគ្មិនជំនាញចែកជូនូវបទបង្ហាញដ៏មានសារៈប្រយោជន៍ដល់សិក្ខាកាមទាំងអស់ដែលប្រព្រឹត្តទៅរយៈពេលថ្ងៃ ចាប់ពីថ្ងៃទី២៩-៣១ ខែមករា ឆ្នាំ​២០២០ដោយ​មាន​សិក្ខា​កាម​សរុប​ជាង​ ១២៨នាក់​ អញ្ជើញ​ចូល​រួម​ក្នុង​សិក្ខាសាលានេះ​។

ឆ្លៀតក្នុងឱកាសនេះឯក​ឧត្តមអនុ​រដ្ឋ​លេខា​ធិកា​រ​ បានលើក​​ឡើងពីការអភិវឌ្ឍនៃប្រទេសកម្ពុជាដែលល​​រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា បានដាក់ចេញជាបន្តនូវការអនុវត្តយុទ្ធសាស្រ្តចតុកោណដំណាក់កាលទី៤ ដើម្បីពង្រឹង និងជំរុញកំណើនសេដ្ឋកិច្ចរវាងប្រទេសទាំងពីរឱ្យមានប្រៀបលើការប្រកួតប្រជែងក្នុងរបត់ទីផ្សារពិភពលោកដែលកំពុងធ្វើបដិវត្តន៍ឌីជីថល ៤.០។ប្រទេសកម្ពុជាមានទំហំពាណិជ្ជកម្មទ្វេភាគីជាមួយជប៉ុន នៅឆ្នាំ២០១៨ មានទំហំទឹកប្រាក់ប្រមាណជាង ១,៥៨៨លានដុល្លារ ក្នុងនោះ កម្ពុជាបាននាំចេញទៅជប៉ុននូវទំនិញសក្តានុពលមួយចំនួន ដូចជា    សម្លៀកបំពាក់ ស្បែកជើង ខ្សែអ៊ីសូឡង់និងបរិក្ខាអគ្គីសនី។ល។

ឯក​ឧត្តម​ក៏​បាន​បន្ថែម​ទៀត​ថា ផ្អែកតាមកំណត់ត្រារបស់ក្រុមប្រឹក្សាអភិវឌ្ឍន៍កម្ពុជាគិតពីឆ្នាំ១៩៩៤ រហូតដល់ត្រីមាសទី១ ឆ្នាំ២០១៩ គម្រោងវិនិយោគរបស់ជប៉ុនចំនួន១៣៧គម្រោង ក្នុងទុន វិនិយោគសរុបចំនួនប្រមាណ ២,៥ ពាន់លានដុល្លារ ផ្តោតសំខាន់លើផលិតផលគ្រឿងបង្គុំអគ្គីសនីនិងអេឡិចត្រូនិក គ្រឿងបង្គុំរថយន្ត និងបរិក្ខារបច្ចេកទេសកសិ-ឧស្សាហកម្មការកែច្នៃម្ហូបអាហារ សណ្ឋាគារ ទេសចរណ៍ មន្ទីរពេទ្យ និងផ្សារទំនើប។ក្រៅពីគម្រោងវិនិយោគដែលបានចុះបញ្ជីនៅក្រុមប្រឹក្សាអភិវឌ្ឍន៍កម្ពុជាខាងលើក៏មានវត្តមាននៃសកម្មភាពធុរកិច្ចជប៉ុនតូចធំ ប្រមាណ ១,៧០០ ក្រុមហ៊ុនដែលមានសកម្មភាពក្នុងវិស័យដូចជា៖ វិស័យធនាគារ អាកាសចរណ៍  និងភោជនីយដ្ឋាន ជាដើម។

អត្ថបទនិងរូបភាព៖ នាយកដ្ឋានអភិវឌ្ឍន៍ទីផ្សារ 

[ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម]
[ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម]
[ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម]
[ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម]
[ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម]
[ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម]
[ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម]
[ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម]
[ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម]
ព័ត៌មានថ្មីៗ